hilalmami Selam bebişlerinizin kilosu kaç benimki 602 gr 10 gün falan önden gidiyor. Doğumu etkiler mi?
elaymoms hilalmami bende burda bekliyim . Ben hamile kaldığım tarihi biliyorum normalde 13 haftalık doktor 14 haftalık gördü ultrasonda . Neden böyle sizce?
hilalmami elaymoms valla bende bilmiyorum kilosuda boyuda fazla doktor iri olucak dedi. Acaba doğumu etkiler mi bilmiyorum.
elaymoms hilalmami sadece belirli bir kilodan sonra sezeryane alınıyordu . Çok fazla.kilolu olursa diye biliyorum 😂
Tugbatatli hilalmami catiniz müsaitise normal dogum yaaprsiniz benim catim musaititti ama acilmam olmadi 4 kiloyla 41 . haftada sezeryan oldum simdi ikinci gebeligim 22+5 deyiz❤️ normal sezaryan sagliklik olsun da gerisi onemlj degil 🙃🙃
EfnanUmay23 22 haftalıgiz bizde 400 Gr 4 gün geride dedi ama bizim döllenme geç olmuş ondan normal dedi sonradan 😊
Tugbatatli Eyll64 hilalmami korkmayin 9 ay boyunca tasidignz yavrunuz geliyor rabbim o an size yardm ediyor biz guclu kadinlariz korkmayın hersey cok güzel olcak iri bebek bakmak cok kolay oluyor korkmuyorsun tutarken vs .. guzel yanlarida var biz guclu kadinlariz herseyi basaririz
birprensbirprensesannesi- İlk hamileliğimde oğlumun ultrason kilosu 10-15gün önden gidiyordu son haftalarda normale döndü. Ama iri bir bebekti 4100gr doğdu 39+5te doğum yaptım
Eyll64 Benimki 23+2 de 720 gram geldi canım ultrasyonda da 24+4 falan çıktı bacagi gobegi kafasi falan bende bu durumdan korkmuyor degilim