Turmalin Kızlar 29+3 haftalik gebeyim . Kahverengi akintim var. Regl sonunda gelen leke gibi. Sizlerde de oldu mu. Yardimci olursaniz sevinirim.
Aaaysee Turmalin gebelikte hiç bir kan,leke normal değildir lütfen heemn bir doktora görünün,insaAllah bir şey yoktur 🌸
Bade_13 Turmalin benimde olmuştu çok iş yapmıştım o gün ondsn oldu sanırım acile gidip baktırdım alttan muayne etmek istedi ordaki asistan doktorlar ben izin vermedim bebeğin kalp atışı falan normaldi ertesi günde kendi doktorumla iletişime geçtim kendisi prof normal canım olabilir dedi alttan muayne konusundada doğru olanı yapmışsın asistanlar kitaplardaki bilgiyi uygular ama çok gerekli olmadığı sürece alttan muayneye gerek yok dedi siz yine gidin acile baktırın bebeğinize içiniz rahat etsin bence
Aselsmoms Turmalin Bence bekleme canım git doktora hiç bir kanama normal değildir inşaAllah hiç bir sorun yoktur 🤲
Rapunzel3846 Turmalin doktora gidemesrn bile ara en azından, anlat, resmini çektiysen yolla . Ama dikkate almalısın bence de
Akan İlişki sonrası olabiliyor, kahverengi olduğu ıcın bütün ihtimalle kuruyan kanalda kalan kndır. Parlak kırmızı olmadığı sürece gönlünüzü ferah tutun yine de doktorunuza bilgi verin
Sahinur Bence gidin doktora muayeneye normal olmayabilir hem kafanıza takıp kendinizi strese sokmayın
Turmalin Kizlar yazdiklariniz ve bilgilendirmeler icin hepinize tesekkur ederim🌸Doktorumla gorustum muayne oldum istirahat etmem gerektigini soyledi 15 gun sonra tekrar kontrole cagirdi