Merhaba canım anneler ve anne adayları🌸🙏🏻 Biz 37+6 dayız bugün uyandığımızda belimde ağrı vardı sonra aradan bi kaç saat geçti ve çamaşırımda kahverengi nişan denilen lekenme olduğunu farkettim, akabinde bel kasık ağrılarım ve sancılarım oldu, düzen olayını tam anlayamıyorum ama 5 dakikada bir düzenli giren bir sancı olmadığını düşünüyorum sanki regl olacakmışımda vücudum buna çabalıyormuşçasına bir ağrım var, birde maşallah bebişim hareketli, Doktorumla telde konuştuğumda bebek hareketlerini sancı düzenini 5 dakika da bir olup olmadığına dikkat etmemi ayrıca lekelenmemde artış olursa hastaneye gelmemi söyledi, sizler bu süreci nasıl geçirdiniz ne yapmam gerekiyor ne zaman doğum olur tabi ben yada Doktor dahi net bişey bilemeyiz ama tecrübelerinizle beni neyin beklediğini paylaşmanızı istiyorum sizden şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏻🙏🏻🌸