Zombicikk Gonca112 ben aptamil prosyneo kullandım. Anne surune en yakin formül mama oymuş.bebegim de sevmisti
Kardelencyr Gonca112 hipp kullandım ilk bas cok fazla gaz yaptı 2 aydır aptamil kullanıyorum cok memnunum ne kabızlık yaptı ne de gaz
Pelgiz İki çocuğuna da sma kullandim içerik olarak anne sütüne en yakın şimdi 7aylik hamileyim yine onu kullanicsm