Herkese merhaba kızlar evet bende sonunda doğurdum 😍pek pozitif sayılmaz ama güzel bı dogmum oldu başlayalım ozaman🥰
14.11.2022tarihinde öğlen hastane kontrolüm vardı gittim nst fln çekildim hiç sancım çıkmadı 2 cm açıklığım vardı doktor 4 cm olmadan yatış veremem dedi eve gönderdi ve haftaya pazartesi gel dedi herşey güzel hoş evime gittim yemeğimi yedim oturdum fln akşam üstü saat 17 civarı çok hafif bı sancım oldu normal son haftam dedim ama sancı 15 dk da bir gelip gidiyor düzensizdi oyuzden önemsemedim sonrasında arkadaşlara oturmaya davetliydik gittik oturduk ettik sancım sıklasti akşam 21:00 dan 24:00 a kadar takip ettim sıklıklarıni ve 7 dk 5 dk derken 3 ve 2 dk da bire düşmeye başladı ama öyle bı sancı ki girince nefesimi kesiyor ve afedersiniz gotumun üstüne oturamiyordum sabaha kadar takip edim dedim sonra eve geldik WC ye girdim baktım ki kanamam var ve dedim ki bugun değilse yarın kesin gelir dedim bı duşa girdim hemen geçtim uzandım ama uzanamadim sancım çok vardı kalktım 1 saat kadar evin icinde yürüdüm artık dayanamıyordum sancilara hemen eşime dedim gidelim hastaneye diye çantaları fln aldık ve hastane yoluna koyulduk☺️ acilden giriş yaptık ve beni sedyeyle kadın doğuma çıkardılar orda alttan ve karnımdan muayene ettiler açıklık 6 cm olmuştu hemen yatış verip nst ye bağladilar gece 2 den sabah 7 ye kadar nstye bağlı kaldım zar zor sancidan duramıyordum ağlıyordum bagriyordum hiç bı hemşire doktor birşey yapmadı yatamıyorum 5 dk nstden çözün diyorum takmiyolar beni en sonunda kendim çözdüm sonra başıma toplandılar bizim sözümüzü dinlemiyceksen çıkışını yap git biz senle ugrasamayiz dediler bende getirin imzaliyim giderim ben dedim öyle birşey beklemiyolardi hemen döndüler sonra şansima doktor iyi çıktı ne olduğunu sordu ve anlattım nst de yatamıyorum sancım çok var dedim TM oturarak sırtını yaslayarak bağlayalim şuan bebeğini tehlikeye sokuyor olabilirsin dedi beni ikna etti sonra gelip alttan bidaha baktılar tam açıklık deyip başka doktor çağırdılar geldi ve bana sancı girdikçe ikinmami söyledi çok korkuyordum ama o iyi olan doktor yanımdan hiç ayrılmadı ıkındikca elimi tuttu sıkı sıkı umarım herkesin karşısına öyle bı doktor çıkar🥰sonra 3 kere kuvetlice ıkindim ve saçları gözüktü sedye getirin diye bağırdılar hemen odadan dogumhaneye alındım aynı şekilde doğum hanede de 3 kere kuvetlice ıkindim ve oğlum çıktı ve dünya varmıs dedim korktuğum kadar yokmuş kendimi strese soktum bosuna kafası çıktıktan sonra vicudu kayıyor geliyor zaten bebeğimi hemen alıp temizlemeye götürdüler bende ona bakıyordum ve doktor bı kere daha ıkin eşini çıkarıcam dedi ıkindim eşi de çıktıktan sonra tamamen rahatladım ☺️15.11.2022 tarihinde 3210 gram 52 cm boyuyla dünyaya geldi oğlum iyiki geldi hoş geldi 😍❤️size söylemek istediğim kendinizi hiç kasmayın elbetde korkunuz olucak çok normal ama korktuğunuz gibi olmuycak hiç birşey emin olun yavrunuzu kucağınıza alınca bütün aciyi sanciyi unutuyorsunuz😍💙çok uzun oldu kusura bakmayın hep hayalimdi buraya doğum hikayemi yazmak çok şükür hayalimi gerceklestiren Rabbime🙏💙
Sormak istedikleriniz varsa cevaplarım kızlar rabbim herkese hayırlı güzel dogumlar nasip etsin inşallah 😍💗