bohemianmom siz aynı bensiniz. Aman dış gebelik mi, aman bebek oluşacak mı, kalbini duycam mı, kalp atışı devam ediyo mu, ikili temiz çıkar mı, erken doğar mı, engeli olur mu… Of çok yıpranıyorum çok. Her şeyde böyleyim bir de ben. 27 yaşında 50 yaşında gibi yorgunum. Bir de zihin engelliler öğretmeniyim mesleki olarak da çok takıyorum kafama her şeyi. Yine de allahtan çalışıyorum da 2 buçukta falan geliyorum eve o saate kadar yoğunluktan biraz dinleniyor kafam. Eşimle de papaz olduk kaç kez bu yüzden. Sürekli doktora gitmek istiyorum bir şeyi var mı diye. Doktora gidemezsem sağlık ocağına gidip dinliyorum kalbini ordaki hemşirem bile kızıyor artık.