09Tugba_0909 benimde son 9 du, ama bugun ki kontrolümüzde bebek artık kilo almıyor dedi. Gelişimi durmuş, daha kanala inmediği için birde çatıda darlık görmüştü zaten, çarşamba sezeryan günü verdi. Çok istiyordum normal doğum maalesef kısmet değilmiş. Bu arada benimde sancım, kasılmam hiç yoktu zaten