sersss 09Tugba_0909 çatın müsaitse sorun olmaz inşallah 🙏🏻 ☺️ hayırlısı inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi 🥹🥰
kuygur 09Tugba_0909 sezeryanım hatta bebek kanala yakın o yüzden tam 37+6 da alıyor 😃birazda riskim var ondan
Saheser 09Tugba_0909 son 7 bizim de beklemedeyiz yalancı sancı çekiyorum sürekli ama gelen giden yok 😁
Saheser 09Tugba_0909 valla sancı çekmiyorsun en azından 2 haftadır sancı var gelen yok normal doğum mu olacak senin ki benim sezeryan olacak 39+5 te o yüzden gelmemesi çok problem değil
09Tugba_0909 Saheser hayır canım doktorum sezeryan yada normal diye birşey demedi daha Bebeğin kafası aşağıda ama daha kanala girmemişti geçen hafta bakalım bu perşembe kontrolümüz var doktorumuz ne diyecek
09Tugba_0909 mertveannesi2211 devlete gidiyorum canım Turgay Algül burda en iyi doktor o çünkü en çokta tutulan
mertveannesi2211 09Tugba_0909 bende devlete gidiyorum ama haluka gidiyorum bu hamileliğimden önce bir kurtajim vardı onun yanında oldum diye ona devam ettim
mertveannesi2211 09Tugba_0909 Pınarbaşı canım Atatürk lisesini biliyorsan onun karşısında oturuyorum ben siz