1ayparcamvar Kızlar merhaba park yatak mi almalıyım yoksa beşik mi daha 15 haftalık hamileyim ama yılbaşından sonra fiyatlar artabilir diye biraz erkenden başladım alışverişe. Park yatak ve beşik arasındaki fark nedir yardımcı olur musunuz?
kbra19 1ayparcamvar görsellik olarak beşik olabilir tabi ama park yatak uzun kullanım için iyi kızım 3 yaşında hala yatıyor şuan hamileyim kızıma yatak alıcağım artık bebek park yatağa geçicek
Zmraemr 1ayparcamvar park yatak kesinlikle 👌 kızım 3 yaşına kadar kullandı simdi sıra kardesinde ☺️memlekete vs giderken de çantasına koyup hiç nerede yatacak sıkıntısı çekmedim .Pratik oluyor
kbra19 1ayparcamvar Kraft bizimki ama şimdi yeni modeller daha iyi anne yanına falan oluyor almışken öyle birşey al tabi
Esrauck Yoykonun park besinini aldık çok memnunum bebeğim bir aylık ebat olarak diğer park beşiklerden büyük tavsiye ederim