Bende oda alacağım çilekten Mocha babyi çok beğeniyoruz önümüze ki ay yatak dolap ve şifonyeri almak istiyorum. Kendi evim 3+1 ama iki odam bomboş sadece yatak odam ve salonum var. Yatak ve koltuklarım bazalı değil hem çocuğun eşyaları için sakalama alanım yok hemde kendi odasına doğsun istiyorum. Benim de kafamı karıştıran gece yatarken yada gün içinde bebek nerde duracak alacağım yatak ağır hergün bir başka odaya taşımak güç olacak.