askbebek Kızlar 39+5iz dün doktor rahmin yumuşadığını 1 cm açıklık olduğunu söyledi. Nst de sancı çıkmadı ama benim belim ilk kez ağrıyordu ordan anlamıştım açıklık başladığını Sizce nasıl ilerler kendi kendine açılması devam eden var mı