nazol YaseminKalkanTapnar merhaba canım ben çok araştırdım beylikdüzünde oturuyorum reyap hastanesine gidiyorum ama çok pahalı dogum 2600normal 2900 sezeryan bide yılbaından zam gelicek üstüne bu hastaneyi duydum ama gitmedim
tugbaninmucizesi YaseminKalkanTapnar benim ablam orda dogum yapti memnun kaldi canim oda falan da iyiydi 😊 bende ayrintili ultrason yaptırdım memnun kaldim
cemilev YaseminKalkanTapnar Ben oraya gidiyorum canim 34. Haftadayız arkadasım Doğum yaptı daha yeni konuştum normal Doğum yaptı cok memnun sadece yoğunbakim ünitesi yok
Tubidy nazol Beylikdüzü ekstra pahalı sanki ya 😫 Sefaköy Medipole başladım bende fiyatı uygun olan bi Medilife var oda düşaman başına devlette doğururum daha iyi
Firdevsyilmaz nazol canım bnde kızken büyükçekmecede oturuyodum evlendim çerkezköy de oturuyorum eğer fiyatı uygun dersen orada doğum yap derim 1500 tl normal doğum nerden baksan 1700 1800 de sezeryandır eger giderim diosan 45 dk sürüyor yol normal doğum nasip etsin allah eğer burda yaparsan 1100 liran cebinde kalır orda yaparsan 2600 cok para fikir olsun yol bnm için sorn olmaz dersen çabuk bitio sürekli anneme gitip geliom şuan da annemdeyim yarın gidicem rahatsız edicek kadar uzun ve sıkıcı geçmio yolclk hemen bitio anlamıosun düşün derim rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucaklarımıza
merwerkan1903 Bi tanıdıgım orada dogum yaptı 3500 kilo demisler bebegi icin sonra dogumu cok zor olmus normal dogum yapmis 4200 kilo dogmus kızı parcalanmadik yeri kalmamis kiz bildigin sakat suan tedawi goruyo beli pert fıtiklar bel kaymasi ws.bana sakin oraya gitme herkese de soyle dedi
merwerkan1903 nazol walla ben duyunca korktum gerci basından beri reyapa gidiyorum ama yine de korktum kiz resmen sakatlanmis pelwis kemigi kaymis beli kaymis kizi 18 qylik hala tedawi görüyo iki büklüm oturamiyo rahat bi sekilde sakatlamislar resmen
Tubidy nazol hay gözünü Sevim 😂😂 eşim orayı dedi dedim oradan 950 ye çıkmayız kaldı ki bebeği de alıp çıkamayız 😂küveze girmeyen bebek yok maşallah😂 medipolden memnun kaldım canım aracınız varsa tavsiye ederim fiziki şartları kolandan da Medilife tan da çok iyi üniversite hastanesi muaye 55 lira doğum 1150 zorunlu sezaryen 1950 lira tek eksisi yeni doğan ünitesinin olmaması onu da gidip sorduk öyle bi durum olursa ücretsiz Medipol megaya hem anne hem bebek Ambulansla sevk ediliyormuş nst ücreti de 13 lira şimdilik aklıma bunlar geldi 😂 kolan da Günay gündüzü bıraktığım için içim hala buruk ama çok uçmuş fiyatlar
YaseminKalkanTapnar Bekleyenler benim doktorum orada. Doktordan memnunum ama tıp merkezi olduğu için kafam karışık o yüzden doğum yapan var mı diye sormak istedim. Tabi ki hastanede doğum yapmak daha az risklidir.
YaseminKalkanTapnar tugbaninmucizesi benim doktorum orada, tüm testleri, ayrıntılı ultrosonu fln da orada yaptırdım, genel olarak memnunum, ama tıp merkezi olduğundan kapsamlı yenidoğan ünitesi olmamasndan dolayı doğum için emin olamıyorum
Bekleyenler YaseminKalkanTapnar yenidoğan yoğun bakım ünitesi olması önemli bir kriter. Aklınızda olsun. Reyap a bulaşmayın derim. Gerçekten ücretleri abarttılar. Tabi herkes kendi bütçesine göre hareket eder.
_RainBow Biz nerde doğurucaz ya 😂😂sinirim bozuldu valla benimde arayıp bulamadığım konu arasında devamlı kafamda bu sorular rüyalarıma giriyor artık valla reyap kimine indirim yapıyor ben sordum bana yapmıyor öteki tarafa gidiyorum istinyede 7 bin lira sezeryan olmuş en son devlete gidicem sanırım 😅
Bekleyenler _RainBow son 2 haftadır kafamı meşgul eden şey. Nerede doğuracağım nasıl doğuracağım? Perşembe Avcılar hospıtal e gideceğim. İnşallah memnun kalırım. 34+4 üm bugün.
_RainBow Bekleyenler bi bakın bakalım olmazsa bende bir randevu alırım görüşleriniz önemli bende buralarda bekleyim hastane doktor vs nasıl bilgi verirsiniz. Umarım buluruz gerçekten çok tedirginim 🙄