Gamzender ben rezene kimyon anason tohumu çayı içiyordum ama doğumdan sonra başladım, bebeğime gaz olmasın diye. Emmeye başladıktan sonra süt geliyor zaten. Ama doğumdan önce bir tavsiye vermek isterim, uygulamak sana kalmış. Doğumdan birgün önce akşam soğanı ikiye böl göğüs uçlarına yerleştir kalsın, sabah da çıkarırsın. Göğüs ucu çatlamasını önler. Ben öyle yaptım,tavsiye ederim, göğüs ucu çatlağı yarası çok kötü.