Merhaba 40+2 günlük olduk biz ama açılmam yoktu perşembe günü gttigim kontrolde.bebegim şimdi sertleşmiş hareket ettikçe kasılma oluyor elimi gobegimin altına doğru vurunca da sertleşme var orda da acaba acilmami tetikler mi?doğurmak istiyorum da artık o yüzden merak ediyorum bir de devlette ne zaman suni sancı fln verip dogrutmaya çalışır doktorlar ne kdr süre bekliyorlar?