celileturk Klomen ve estrofem kullanmış ovitrelle çatlatma iğnesi vurunmustum. Adet oldum 17.gün. Adetim 4.günü doktora gittim ili cm kist var ara verelim dedi. Korunma hapı yasmin verdi. Kullanmalı mıyım. Kisti akıtmak için de fayda eder mi yasmin?
Angel276250 celileturk bende de kist olmuştu canım doğum kontrol hapıyla küçülüp atılmıştı. Muhtemelen yasmini onun için vermiştir
orkidemm_ celileturk klomen yerine femera ya da letu var onu verseler ya niye kist yaptığını bile bile bu doktorlar veriyor şu klomeni anlamıyorum
celileturk @“Sedayayla45”#p25117925yumurtam 22 mm olmustu tek yumurtaydı. Sağ tarafta. Solda kist oluşmuş ama
sedamom00 celileturk aynı şekilde benim de olmuştu klomen birde çatlatma iğnesi olmustum olmadı adetim gecikmişti sonunda olmustum tekrardan denedik bu sefer tüp bebek tedavisinde kullanılan iğnelerden kullandım 15 gün sonra çatlatma iğnesi uygulandı başarılı oldu
sedamom00 celileturk evet o iğneden vuruldum bilmiyorum kist oluşunca gebelik oluşurmu BNde oluşmamişti
Angel276250 celileturk 7 cm olunca laparoskopiyle alıyorlar diye biliyorum. Benim kistim olduğunda 5 cmdi. O ilaçların hepsini ben de kullandım iki defa aşılama yaptırdım ama olmadı. PCO vardı bende. Artık pes etmiştim tüp bebeğe karar vermiştik 2-3 ay vücudum dinlensin dedim tam o zaman sürprizimiz geldi🥰 Şimdi kızıma 18 haftalık hamileyim çok şükür🤲 Rabbim size de isteyen herkese de en güzel zamanda nasip etsin inşaallah 🤲♥️
aybarsaybuke sedamom00 bende femera ve çatlatma iğnesi kullandım olmadı yarın tekrar gidicem. Kaç gün kullandın sen
sedamom00 aybarsaybuke 15 gün kullandım sonra çatlatma iğnesi buna doktor karar veriyor bnada doktorum verdi Bn bişey dememiştim hakkında hayırlısı olsun inşaallah