asyagibi işte bize göre bi kokusu yada dumanı yok gerçekten de görünür dumani yok ama resmen 2 kuşumuz da öldü onuda şöyle anladik 1 kuşumuz vardi annemin lahmacun yaptığı gün hic sesi cikmadi gittik baktık ölmuş hic aklimiza gelmedi silexten olduğu sonra kardeşim çok üzüldü yeni bitane aldilar aradan zaman geçti annem yine silexte lahmacun yaptı o günü oda öldü ve o gun anladik bu silexte birsey var bizm anlamadiğimiz