BuseS-T 😢😢 umutlarım resmen gitti bebım daha yolum cook uzun 14 deyım 😢 , çok az kalmış sizin inşallah geçer doğumdan sonra 🙏🏻 Ben de mide koruyucu kullanıyorum her yemekten sonra da şurup içiyorum ama yok geçmiyor reflü yüzündense elim kolum bağlı kaldım