Ssmerve10 ben olmadım ama ablam oldu her kontrolde yatista onun yanındaydım çok ilgili eli hafif diksini güzel atı ablam heme ayaklandı kendi işini kendi gördü bütün doktorlar ablamın bebeğinin ayağında içe dönükluk var dedi ama burcu hoca öyle biseyin olmadığını söyledi aile gibi olduk gerçekten sağlıkla doğdu bebeğimiz burcu hocayı seçerek en doğru kararınız ben 32 haftalık hamileyim Genesis beni biraz maddi olarak zorluyor yoksa kesinlikle burcu hocaya gidersim sağlıkla kavuşursunu inşallah