Kızlar cok merak ettiğim birşey sormak istiyorum uzun zamandır hamile kalmak istiyorum bütün herseyim normal adetlerim de günü gününe düzenli ,ben bu ay ilişkiden bı kaç gün sonra pecetede pembemsi kan gibi bişey gördüm pek bi umursamadim ,ondan bı kaç gün sonra yumurta akı gibi bı akıntım oldu , bı kaç gün boyunca süt beyazı bı akıntı olarak devam etti ama azdı sizce gebelik belirtisi olabilir mi pek umitlenmek de istemiyorum daha adetime de 6 gün var