Kızlar 37+5 bugün. 37de gittim doktora hiç bişey yoktu. Bir kaç saattir belim sızlayarak ağrıyor. Genel olarakta bir halsizliğim var. Başka bişey yok ama yine de doğum belirtisi olabilir mi? Kontrolüm salı günü ama biraz korkmaya başladım 🥺Bugüne kadar sancı falan olmadı hiç. Ama Annem sadece bel ağrısıyla gidip doğurup gelmiş mesela 💁🏽♀️