gozde71 Hamıleyken düşen oldu mu. Ben üç dört gün önce dızlerımın uzerıne dustum ve bırkac basamağı dizlerimin üzerinden kayarak dustum NSTye bağladılar bır şey cıkmadı
Esraliiii gozde71 direkt karnımın üstüne düştüm cok şükür bir sey yok cok yıksekten düşme olmadıgı süre Dr bir sey olmaz deei
H_350426 gozde71 canım ben gebeliğimin başlarında duşta düştüm çok kötü bir şekilde doktora da gorunmemistim şuan 11 haftalık hamileyim ultrasona çok gez girdim bişey olmadı
Merve201119 gozde71 ben oğluma hamileyken düz yolda yürürken düşmüştüm büyük oğlumun okulundan acil çağırdılar birsey oldu diyerek hızlı giderken sanki arkamdan biri ittirdi yapıştım yere dişlerim kırıldı dudağım patlaması üstüm başım kan revan içinde eşime bağırdım aşağıdan yetiş diye ambulansla gittik hastaneye dudağıma dikiş atıldı filan derken oğlum şuan 3 buçuk yaşında🥰
Busraterim gozde71 çok geçmiş olsun öncelikle bende merdivenden inerken düşceğimi anladı oturdum hemen ama belimi incittim çok ağrı vardı doktora gittim ultrason baktılar bazen bebekte bişey olmasa da bebeği besleyen kesede kanama olabiliyormuş ona baktılar ağrı kesici serum taktılar şükür bişey yokmuş muhtemelen psikolojik olarak korkuyoruz böyle bir durum yaşayınca sizi nstye bağlamışlar haftanız ileri olduğu için doktorunuz gerekli olan şeylere bakmıştır içinizi ferah tutun ama ağrınız çoksa ve çok rahatsız oluyorsanız tekrar bi kontrol olma şansınız varsa ultrasonla da baksınlar onlar daha iyi bilir tabi doktor olarak ama aklıma öneri olarak bu geldi sadece
gozde71 Kanama ya da lekelenmem de olmadı ama ıkı gündür vajınada batma hıssedıyorum acaba basını mı yaslıyor bu durumu yaşayan oldu mu bebek düşünce zarar görür mu
gozde71 Esraliiii genıtalım çok ağrımaya başladı öncesinde de agrıyordu ama psıkolojık olarak sanırım ıkı gündür daha çok agrıyor gıbı 34+4um sıze de çok gecmıs olsun
Esraliiii gozde71 bende 19 idim ultrason bakıldı cok şükür iyiydi evet psikolojik bende stres yaptım kasılmam oldu
H_350426 gozde71 yok iyi düşünün iyi olsun öyle bir mekanizma korunma varki Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz korkmayin bende çok ağlamıştım korkmuştum ama dua ettim
Gebebiri gozde71 korkmayın baş geliş pozisyonundaysa baskı çok oluyor ben de 35+5 im bazen çıkacak gibi hissediyorum 😂
gozde71 Busraterim Ne kadar detaylı yazmışsınız çok teşekkür ederım. Nst sonucuna bakıldı ultrasona alınmadım. Bu hafta genel muayenem vardı zaten ınsallah bır şey olmamıstır 🙏
gozde71 Busraterim agrınız tam olarak neredeydı benım belım hep agrıyordu mesela bugün agrım yok sadece genıtalde var
Busraterim gozde71 ne demek umarım bişey yoktur ki ben olduğunu sanmıyorum siz kalbinizi ferah tutun, tam kalçamın üstünde 1 karış kadar belim ağrıyordu komple, kendimi kasmışım düşerken muhtemelen ondan incinmiş