Mervecenik minikoglummm bende 38+3deyim kaşık ağrısı oluyor ama sen hiç geçmedi diyorsun. Şancı yalancı da olsa gerçekte olsa arada kesilir tekrar başlar sürekli sancı olmamalı bitanem. Korkutmak istemem ama yakında hastane varsa en azından bi görseydin
minikoglummm Mervecenik bilmiyorum ki canım ilk gebelik bide acemilik var zaten. Bebekte taş gibi karnımda sürekli