Prensesinannesiii61 Merhaba kizlar sarjli dikey Süpürge almak istiyorum dyson dışında onerdiginiz kullandiginiz memnun oldugunuz varmi yardimci olurmusunuz
Adel3 Prensesinannesiii61 ben Tefal kullanıyorum 1 senedir aynısını annemlere de aldırdım çok memnunum
cns__ Prensesinannesiii61 1 senedir grundig kullanıyorum cokta memnunum. Üstelik kaç kere yere düşürdüm, farketmeden ıslak zemini süpürdüm maşallah diyeyim taş gibi 😂
Deletedmom_27 kim aldiysa keske paraya kiyip dyson alsaydim diyor samsung a bakabilirsin ama cok guzel dukkaninda dene once eline agir gelir mi diye bende dyso v8 2022 serisi var cok memnunum
-_Esra_- Philips aldım pişman mıyım hayır memnun muyum hayır Neden diye soracaksan hiç kullanmak nasip olmadı daha 😅😅😅
sedamom00 toffeenut aynen öyle valla en sağlamı o çok güzel de süpürüyor annem 7 yıldır kullanıyor Bn de 2 yıldır çok memnunum