-_Esra_- ilahi yaa gülsem mi ağlasam mı bilemedim kuaförünüzün açıklamasına 😅 nasıl bir cahillik bu.ona bakarsa hamileyken saç boyanmıyor. Bebek nerde saç nerde zararı olmaz denebilir mi. Siz yine de yaptırcak olsanız bile emzirirken yaptırmayın.bazı kuaförler sırf zararlı diye kendileri başkalarına dahi uygulamıyor o havayı teneffüs etmek dahi zararlı çünkü.