Şu an 36+1 deyim. Bir kaç gün önce doktorum mesajla hastaneden ayrılacağını ve muayene de devam edeceğini söyledi. Doktorumu 8 aydır hiç sevemedim, empatisi kuvvetli biri değil, robotik davranışlarla hızlı bir ultrason olup çıkıyordum neredeyse. Hastane ile anlaşmadan dolayı fiyat uygun olduğu ve tek kadın doktor olduğu için tercih etmiştim. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim karar veremiyorum. başka özel hastanede sevdiğim bir doktor var ona mı gitsem, 8 aydır takip eden doktoruma özel muayenesinde mi gitsem yoksa uygun fiyatlı hemde teknolojik ve teknik ekip açısından güvenilir olan kendi hastanemde erkek doktorla mı devam etsem karar veremiyorum.
Not: Kıbrıs’ta yaşıyorum, kendi hastanem ve diğer düşündüğüm özel hastane arası fiyat farkı neredeyse 3 kat