Zerkan Kızlar 7 haftanın içerisindeyim bebek sağ tarafta tutundu şükürler olsun ben hissediyorum ve o tarafta sanki ağrım var sizlerdede oldumu acaba yardımcı olup beni rahatlatabilir misiniz 😕
Fgm Zerkan evet canım bende de ağrı oldu merak etme iyi olucak Allah’ın izniyle rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Lekna Zerkan bende tüp bebekle hamileyim 7+1 arada oluyor içerden tıkırtı gibi 😌 normal bunlar bebiş büyüdükçe yani 😉 kalp atışımızı duyduk ya sen canım duydunmu ?
BesteCanerKutluzolu Zerkan ben de tüp bebekle hamile kaldım ve aynı şekilde benim de sağ tarafa tutunmuştu ve inanılmaz ağrı yapıyordu çok şükür gayet iyi şu anda 32 haftalık olduk bile🙂 Hiç meraklanma ağrı olması çok normal bebeğin büyüyor 🙂
Zerkan Amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inş bide kızlar sanki rahimde böyle elektrik çarpıyo gibi arada normal heralde çok mu pipirikliyim ne 6 seneden sonra olunca böyle oluyo sanırım kullandığım ilaçlardanda olabilir nede olsa hepsi hormon ilacı
Lamelif Zerkan canım benimki de tüp bebek benim karnımın her yanında ağrı oluyordu. Normal 7. Haftada rahat ol Allah tamamına erdirecek inşallah 🙏🏻
BesteCanerKutluzolu Zerkan Amin inşallah sen 12 haftalık olana kadar çok dikkatli ol ondan sonrası daha kolay ilaçlarını saatiyle kullan bir de ananas önermişti bana doktorum hergün bir dilim yiyordum aklında olsun😉 Gerçi transfer işleminden sonra yedirmeye başlamıştı doktor ama ben uzun bir süre devam etmiştim bebek tutunması için çok faydalı olduğunu söylemişti.
Bebegim0101 Zerkan kismett❤❤❤ama emin olun plansiz olan en guzeli❤❤saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallahh
semabrcn allah bebeklerinize kavuştursun sağlık mutlulukla hiçbi sorun yaşamadan inşallah özellikle zor kavuşanlara daha once bebeğini kaybedenlere🙏🏻 sabırla sağlıkla inşallah
EnginDenizim semabrcn aminn Allah razı olsun benim bebegim tup bebek değil bana mucize oldu 13 sene bekledim rabbim sag salim kucağımixa almayida nasipetsin inşaAllah
Zerkan Amin 🙏 hepimiz bebişlerimize kavuşalım zaten 12 haftalık olsa biraz rahatliycam dikkat ediyorum ilaçlarımıda kullanıyorum 🌹Gül kokulum sağlıklı iyi olsun ne gerekirse yaparım
Aylin20 Zerkan benimde tüp bebek minik mucizeler benimkide 9 haftalık oldu kaşık agrısı oluyor sol tarafa agrım vardı benim ama geçti 8 haftadan sonra