Coocooelif Kızlar 33 haftalık gebeyim gögüs ucum çok çok kaşınıyor sizinde öyle mi öyleyse rahatlacak bişeyler biliyorsanız lütfen yazın. Çünkü kaşımaktan yara yapacam bu gidişle
Sun10 didem-pilav bende de cok kaşıntı var deli olcam artık lansinoha başladım ama hiç bi faydasını görmedim kaşıntıya ya 🤦🏻♀️ Daha 19. Haftadayım
Coocooelif Arkadaşlar krem nemlendirici sürün herhangi bir nemlendiricide olur günlük olarak nemlendirince biraz rahatladım açıkçası