Seyhans35 Merhaba anneler. yaklaşık 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Bebegim cok gazlı, acaba biz sezeryan yapan annelerin bebeklerimi bu kadar gazlı oluyor? Normal doğum yapan annelerin bebeklerinde gaz olmuyor mu? Bu konuyu gercekten cok merak ediyorum
Eceninanne Seyhans35 benim kızım kolikti ne gecem ne gündüzum vardı psikolojim bozuldu nerdeyse 8 ay boyunca işkence çektim. Gazlı bebeklere özel sut kullandik kac marka değiştirdim hergun acilde sabahliyorduk. Kullanmadığım ilac kalmadi ama hepsi boss. Sabah kadar agliyordu . Erken doğdu diye sindiremiyr bağırsakları koly kolay . Şimdi iyi çok şükür. Ama 8 ay sürdü çok uzadı.
Nskyhn Seyhans35 gazlı bebelerin genel olarak problemi şudur. Biz aslında bilinen şeylerin gaz yaptığını düşünüyoruz ama bebeklerde en çok gaz yapan şey süt yoğurt yumurta gibi şeyler. Anne sütü içiyorsa tabi. çünkü bizim vücudumuz bile inek sütü icince falan şişiyor bi de onların vücudu düşününce aman Allahım… Yani demem o ki sindirme problemi en çok bu ürünlerde yaşanıyor bı deneyin belki faydası olur
Dark Seyhans35 sezeryan doğum yaptım bebeğim gazlı değildi tamamen bebeğin sindirim sistemi ve sizin beslenmenizle alakali 2 aylık olmuş probiyotik damla kullanabilirsiniz, bağırsaktaki yararli bakteri oluşumunu artırıyor ve bebeğin sindirimini kolaylaştırıyor Birde emerken meme ile ağzı arasında boşluk kalmasın
Seyhans35 xbebeginannesi Evet emerken ve sonrasinda kendini sürekli sıkıyor. Emzirmeden once Göğüslerimi sürekli sağıyorum, gaz yapan seyler asla yiyip içmiyorum kola,paket gıdalar fasulye nohut gibi.. doktora soruyorum cok normal 1 ay daha sabret diyor. Neden boyle oluyor acaba gecer mi 3. Ayda?
Seyhans35 Eceninanne off gerçekten sizin cok uzamış. Aslinda benimkinin gündüzleri cok sancısı oluyor ondan dolayi uyuyamiyor ama geceleri iyiyiz ⅔ saat uyuyoruz sadece emmeye kalkiyor. Umarim bizdede uzamaz bu sanci böyle cok üzülüyorum
HipnozX Seyhans35 bagırsak gelişimleri anca tamamlanıyor bizim 4_5 ay felan sürdü zamanla azaldı 3 aydan sonra. Okdar çok gazlı ve kolikti ki anlatamam sana. 38+5 de alındı keşke sonuna kadar bekleseydim acaba erken alındı diye mi gelişmedi bagırsakları diyorum bazen. Sürekli ağlıyordu cocugu un en güzel zamanlarını kaçırdım stres ve sıkıntıdan. Çok zor zamanlar geçirdim dmalalarda fayda etmiyor bir süre sonra kullanamadm bile. Kendi kendine geçiyor sadece tek ilaç zaman. Ama ozaman da insana yıllar gibi geliyor günler. Şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum inş bunda sorun yaşamam:( erkek bebekte olur diyorlar en fazla 2. bebeğim yine erkek Allaha sağlıklı ve gazlı kolik olmasın diye dua ediyorum:)
Eceninanne Seyhans35 bence uzamaz ya bizde erken doğumun çok etkisi oldu 31 haftalik dogdu . 1700 gramdi bu kiloyla nasıl sutu içsin nasıl Sındırsin normal diyordu dr . Böyle olduğuna şükret diyordu hep . Çok sukur zor da olsa geçti. İnşallah düzelir bebeisinz sizinde
Seyhans35 Dark teşekkür ederim probiyotik damla hic aklima gelmemisti doktora sorup alayım ben. O bi nebzede olsa ise yarar mi acaba?
Seyhans35 HipnozX ya evet bende kendimi suçluyorum 37+6 da dogum yaptim ve keske sezeryan olmasaydi diye . Kendimi sıkışıp kalmis hissediyorum evet en güzel zamanlarini kaciriyorum bende onla beraber ağlıyorum sürekli cok canim yanıyor. Surup kullaniyorum bitkisel ise yaramiyor mi
HipnozX Seyhans35 bir de benim ısrarın üzerine kaka thalılı yaptırdım ve laktoz interolerensı cıkmıştı, doktordan mutlaka isteyin kaka testini. Bize laktazm diye bir damla vermişti ama bebeğimi daha beter etmişti onu da kullanmamştm. Fön makinesi sıcaklığı ve süpürge sesi yaşam biçimimiz olmuştu. Allah tüm gazlı bebek annelerine akıl sağlığı ve kolaylık versin.
Dark Seyhans35 rica ederim. Evet bebeklerin bağırsak florasi tam gelişmiş olmuyor bu damlalar iyi geliyor, ben 37+0 da doğum yaptım kendiniz suçlamayın Benim kardeşim şuan arkadaşımın oğlu ikiside normal doğum ve kendileri istediği zaman doğdu. Annem aylarca uyku uyumadı gaz yüzünden özel ilaçlar bile yaptırmıştı. Arkadaşım ise defalarca acile goturdu
HipnozX Seyhans35 bitkisel denilen o şuruplar hep kimyasal, verilen damlalar VS. İşe yaramadı biz de bazısına iyi geliyor denemek lazım diyorlar ama zaten damla damla gezerken 3-4 ay geçiyor. Çok iyi anlıyorum