Çok şükür bende artık bebeğimi doğurdum diyorum.rabbim herkese nasip etsin.herkrsin doğumunu kolaylastirsin inşallah.panik ataklı biri olarak detaylara girmek istemiyorum ben ama allahimiza bol bol dua ettikten sonra inandiktan sonra üstesinden herşey gelinir.rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah.