Haticevrl Esssssssssssnuuuuuuuuu amin isallah üzülme küçük diye bir ayda nasıl toparliyolar Bi görsen elimizde tutamazdik ilk zamanlar buruş buruş biseydi 😅 bir aya öyle Bi toparladiki doktorlar hep der zaten pramutre bebekler daha hızlı kilo. alır diye gerçektende öyle
Merveokan Esssssssssssnuuuuuuuuu geçmiş olsun cnm merak etme insallah sağ sağlim alırsın kucağına bende 33 haftalık doğum yaptım çok şükür oğlum Suan 18 aylık hersey yolunda
Esssssssssssnuuuuuuuuu Sedam42 hayır yoktu malesef ve her kontrole gittiğimde 12/8 ölçülüyordu hastaneye yattıktan sonra iki dk 16 a çıkıyor bşrden 18 oluyordu
Es00raa Esssssssssssnuuuuuuuuu canm bnde ayni seyi yqsadim ozel klinik takipliydim 28 haftada da yuksek tqnsiyon dan bebege giden kan akimi azalmks diyip devletw gonderdiler 1 hafta yattim hastanede daha sonra 32 haftalikken aldilqr doguma 1250 gram dogdu bebegkm 19 gundur kuvezde suqn
777zarifanne Kuzum Allah’ın izniyle kavuşursun inşallah yavruna 🤲🏻 Tansiyon bi anda mı yükseldi yoksa her gittiğinde yavaş yavaş yükseliyor muydu bu tansiyon olayını çok anlamıyorum ben😔
Merveokan Esssssssssssnuuuuuuuuu çok şükür hiç bir eksikliği yok yürümesi konuşmaları algısı çok çabuk toparladı eve geldikten sonra kilo alımları boyu gelişimi her zaman ayi ile tuttu erken olmasına rağmen insallah sizin evladınız da sağ sağlim gelir evine 🙏🏻