xbebeginannesi Bende oldu 2 3 cm açıklığım vardi gece öğlene kadar 6 cm oldu açıklık olduğu zaman otu kullanmaya başladık bi tanesini kavanoza koyup açmasını bekledim diğerini de günde 1 2 bardak içtim
Bade_13 Ya bende kararsızım onu kullandığınızda doğum biter bitmez sudan çıkarmak gerekiyomuş rahimde açık kalır gibisinden diye duydum annemlerde korktu o telaşla unutursak diye kullanırsanızda aklınızda olsun direk otu çıkarmsk gerekiyomuş doğum bitince