Kızlar 38 haftalık hamileyim. Düz yolda yürürken kaldırım taşının kirik oldugunu görmeden ayagimi burktum baya sızladı üstüne basmadan hemen eve geldik. Buz koyduk krem surduk. Hastaneye gitsem röntgen cekmeyecekler krem verip yollayacaklar. Parol iç diyecekler. Başka ne yapabilirim sismemesi ağrı olmaması icinnn