Kızlar 37+4ten selam
Bu sabah beyaz büyük parça geldi nişan olduğu belliydi ama içinde kan olmadığı için emin olamadım (ilk oğlumda da nişanım gelmişti ama içinde kılcal kanlar vardı).
Öğlene doğru ufak sancılar hissedince devlet hastanesine gittim ebe baktı 2cm açıklık dedi nstde sancılar düzensiz 80-100civarı çıktı imza atıp çıktım kendi takipli olduğum doktora gideceğim diye.
1 saat sonra takipli olduğum hastaneye gittim orda da 2cm açıklık çıktı sancılar düzensiz ve kısaydı doktorumu aradılar geldi kontrol etti. Sancıların doğum sancısı değil dedi(ben de farkındaydım çok kısa ve düzensizdi).
Rahim ağzı 2cm açık ama henüz aşağıya(sırta doğru) bakıyor dedi.
Rahim ağzı yukarı dönmemiş yani doğum başlamış diyemeyiz zaten sancılardan da belli dedi.
İlk doğumumda 3cm açıklıkta hemen yatış vermişti bunda vermedi ama herkes ikinci doğum hızlı olur diyor. İçime de bi kurt düştü böyle olunca.
Sizin ikinci doğumlar nasıl oldu böyle şeyler yaşadınız mı?