3 gün oldu doğum yaptım,saclarim o kadar gür ki kaldiramiyorum ağir geliyor ve yıpranik taramakta zorluk cekiyorum,kestirmek istiyorum ama cevremde bazi kisiler lohusayken sac tirnak kesilmez sütün kesilir diyorlar batil inanc oldugunu biliyorum ama bu konu hakkinda yinede bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi