Bnmv-1 aynen ben de, sabah yesem akşama kadar tok kalıyorum zaten ki sabah yediğim de hamilelikten öncekinden daha az. 🤦🏽♀️Ama ben bunu doktora sordum bebeğin gelişimi yavaşlar mı diye, bana olur mu öyle şey senin bebiş 2 hafta önden gidiyor bile dedi. Yani bebekler alması gerekeni bi şekilde almaya devam ediyorlar, bunlar da doğal bir süreç demek ki