Kızlarr bu sabah kahverengi leke ile uyandım aslında 2 gün öncesinde hafif hafif kasılmalarım meydana geldiğini hissediyordum tabi görünce ilk çok tedirginlestim sonra kocama haber verdim ve duşa girdim hastaneye gittik nst de sancım çıkmadı fakat bebeğimin vajinama baskı yaptığını dile getirdi.
Sizde böyle bir şey yaşadınız mı dogumunuz ne zaman oldu ? Çünkü ara ara regl ağrısı çekiyor gibiyim