ikinciannelikheyecani kizlar 6 haftalik hamileyim belim ve sag kasigim inanilmaz agriyor adet olacakmis gibi normalmi ya
Nunuuh Bende de agriyordu.Hemen doktora gitdim bir sey cikmadi.Amma sen istersen yinede bi doktora git.
Cikoleyla Bel ağrısı bende de çok oldu. Bir sıkıntı olmaz inşallah. Hormonlar kemikleri mi ne genişletiyormuş. Hala da ara ara oluyor o bel ağrısı
sr00112 6-7 haftalarda inanılmaz sancım vardı benimde sürekli regl olacakmısım hatta olmuşum gibi ama doktorum leke olmadığı sürecek korkmamamı söyledi yerleşiyor rahmin genişliyor demişti