Mry123 Slnkrkz bende 13+1 haftalığım benimde dediğiniz gibi vajinanın üst kısmında kasıklarımda ağrı var
SsSonguS Bu haftalarda normal diye biliyorum endişelenmeyin..ama her zaman doktorunuza sormak ya da yazmakta fayda var. Rahim büyüdüğü için ve mesaneye baskıdan benim de çok oluyordu.
Slnkrkz Mry123 Bugün doktor kontrolüm vardi ve doktorum normal olduğunu söyledi kaslar gerildiginden karın genislediginden ağrı yapması çok dogalmis 😇