femme mysweetbabyy beyaz sarıya donuk kokusuz ve kasintisiz olursa normal , ve hafta arttıkça ilerlegini söyledi bana Doktorum. Yasin kasintili kokulu olmadığı sürece problem yok dedi
Deletedmom_27 mysweetbabyy eskilerden fikihcilar beyaz diyordu ama yediklerimizden dolayi artik beyaza benzeyen sari rengi normal sayilior
mysweetbabyy Qnl ya beyaz cok hafif sarıya dönük bi akinti başladı yeni fitil kullandım geçirmedi mi acaba ya
mysweetbabyy Deletedmom_27 evet ya hiç beyaz akinti gördüğüm yok olursa da şu gibi ortasında beya puturluk
Kucuk_melegim Qnl bende seninle ayni haftadaym bende de cok oluyor normal bence doktora da sormuştum normal demişti
Qnl Kucuk_melegim geçen hafta bana da normal dedi cnm ama böyle geldiğini hissediyorum ben tedirgin oluyorum ne biliym
Kucuk_melegim Qnl bende bazen sabahları daha koyu renkte geliyor susuz kaldığım için geçe ondan herhalde yani kahverengimsi gibi ama değil de nasil anlatsam bilemedim
Kucuk_melegim Qnl yarın sorucam bakim tekrar bi vajinal enfeksiyon testi yaptircam bide bebişe baksin