Nunuuh Ben 2 aylik hamileyim canim hic bir sey yemek istemiyor.Gunde 1-2 defa yiye biliyorum.Hazirlamaya da hic halim olmuyo meyve yiyorum.Bebegime zarari olurmu?
catandgirlmom Nunuuh ilk 3 ay bir sorun yaratmıyormuş ama 3 aylık dönem bitti ve doktorum şuan vitamin hapı verdi 2gün kırmızı et 2 gün tavuk 2 gün balık yiyeceksin haftada dedi (hiç sevmem hiçbirini) 😂 her sabah yumurta her sabah 1 bardak süt dedi…
kizannesiyimm Nunuuh bebek besinini mutlaka alır hiç üzülmeyin. İlk 20 hafta bir yudum su dahi içemediğim için 12 kilo verdim, çok zordu ama şu an kızım 3 aylık olmak üzere ve kucağımda gülüyor 🥰
Nunuuh catandgirlmom Sağlıqla kucaginiza alın insAllah.Midem bulantim ve yorğun halim keçsə bende yiyicem😁
catandgirlmom Nunuuh benimde öyle mide bulantıları sıfır iştah nasıl yicem acaba doktorun söylediklerini 😂😂 ben mide bulantısı ilacı kullanıyorum her gece yatmadan 2 tane
tirtilinannesiii Benmde öyle hiçbişe almıyor midem normalde hamburgeri aşırı severim bugün söyledim belki yerim diye yarısını zor yedim eşim diye sen bunu bile yiyemiyorsan durum baya ciddi 😀