Cuma günü doğum yaptım bebeğinde sorun yok doktor sadece dış dünyaya adapte olamamış solunumunda çok az sıkıntı var dedi yeni dogan yoğun bakıma aldılar dün havayı yarıya düşürmüşler bugün de komple kesmişler bugün emzirmeye gittim pazartesi çıkarmı dedim doktor yarın bilgi verir dedi böyle bebeği küvezde kalan anneler kaç gün sürdü bugün ilk defa bebeğiyle ten teması yaptım eve gelince ağlamaktan duramıyorum