Babysmomm ben sorduğumda farketmez dediler.11 de yemek yedim 13.30 daki randevu için.Ama ona rağmen bebek çok hareketliydi 😂 bi ara yok bakamayacağız yerinde durmuyo ki dedi, sonra sakinleşti.Yani çok hareketli olması da dezavantaj.Yanınızda tatlı bişey bulundurun, çok da tok olmayın derim 😊