HurremSultan Adamiranin__annesi bana da oluyor. Magnezyum içiyorum. Hatta geçen gün 2 dizimin de arkasına girdi. 4 gündür yürümekte zorlanıyorum. Hala geçmedi acısı😪 35+1 haftalik gebeyim Bu arada
SsSonguS Adamiranin__annesi benim de kalçama vuruyordu.. doktoruma söylediğim de 20. Ci haftaydı sanırım osteocare vermişti baya rahatlattı.
Sedamete Adamiranin__annesi canım benim bir kere girmişti ve 3-4 gün bacak ağrısı çekmiştim sonra magnezyum ilacına başladım hala arada giriyor maden suyu da içmezsem
ozlmm123 Adamiranin__annesi magnezyum eksikliği canim doktoruna şöyle suda eritilen vermişti bana bire-bir gelmişti bütün ağrılarım geçmişti bacagimda
Mutluuygungelen Magnezyumu uzun süredir kullanıyorum, 3 aydır yani, gece öyle bir kramp giriyor ki baldır denen bölgeye kadar felç oluyorum sanıyorum🥺 doktoruma söyledim aynen devam dedi doz artırımına vs gitmedi, 26+3 üz sanırım devam edecek doğuma kadar