Kızlar ben 4 kasımda kan verdıgım de negatif tı persembe gunu gıttım 950 cıktı beta 2 haftada nasl degısıtı demek yeni gebelık mı kese gorunmedı salı gel dedi kafam karıstı baya benım geç döllenme mı ne acaba salıya kdr beklıcem de bilemedim doktor rahim kalınlaşmış dedi gebelık olabilir buyuk ihtimal dedı