Senem11 Merhaba hanımlar 31 haftalık olduk benim kız kasıklarıma çok vuruyor kafası aşağıdaymış sizler nasılsınız
Lizbonn Senem11 24’de baş aşağı pozisyona girdi bende 31’den gün aldım aynı şeyleri yaşıyorum hele tuvaletim gelip sıkısırsam aman Allahım
Anonymousmom Senem11 35 haftalığız devamlı kasıklar da karnım da biraz düştü . Baş gelişli zaten uzun zamandır lavaboyla kanki olduk🙄😁
Aselsmoms Senem11 Biz de 28+6 olduk baş aşağıymış sürekli vajinama vuruyor çıkacak gibi oluyor ara sıra sancı oluyor ayakta olduğumda Allah’ım insaAllah vakitlerinde sağlıkla alırız kucaklarimiza 🥲🥺
Senem11 Ogretmenanneyim bende de oluyor sağa veya sola bir dayanıyor ama sonra tekrar yer değiştiriyor Doktora sordum alanı daralıyor ondan dolayı korkma demişti
dilek_balli Merhaba bende 31. Haftaya girdim artık yürürken alttan ağrı oluyor bide çok cabuk yorulamya başladım Rabbim hayorla sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin 🤲
Senem11 dilek_balli Amin inşAllah 🙏🏻 Bende sanki 30. Haftadan sonra ağırlaştım çok yürürdüm artık zorlanıyorum hemen yoruluyorum ve aşağıya vuruyor
Canancndn dilek_balli Aynı şey bende de var. Hatta 2 hafta önce çok ayakta kaldığımdan istirahat verdi yatıyorum artık. İlk olunca insan bi ürküyo acaba bişey mi oluyo diye. 😂
Ogretmenanneyim Senem11 ilk hamilelik olunca insan cok tedirgin oluyor 😇 haftaya randevum var o zamana kadar gözlemleyeyim
Canancndn Senem11 Bende bi de şey oluyo. Yatağa oturup sola yatıcam mesela oturduğum an bağırsaklarıma acı giriyo
Senem11 Ogretmenanneyim evet insan her şeyden korkuyor benimde bu hafta içinde randevum bakalım ne kadar oldu ☺️
Mervehuda Ben de 34.haftadayım. Kafası baya aşağı inmiş dedi doktor. Evde yalnız kalma sancın artarsa gel serum yapıcaz dedi. Valla korkuyorum. Bu haftaya kadar çok rahat bi hamilelik geçirdim. Kendime nazar mı ettim bu olan normal mı bilemiyorum. 😔