Alymus ya post açıyosun cevap verenlere bir teşekkür etmeyi bırak yorumlarını dahi beğenmiyosun sonra sende diğerleri gibi ağlarsın bı post açıp; POST AÇTIĞIMDA KİMSE CEVAP VERMİYOR diye🙄🙄burda kimse sana cevap vermek zorunda değil. Cevap verenler vakit ayırıp fikir veriyorsa sen de nezaketen teşekkür etmek zorundasın!!!!