Kızlar dün dışarı çıkmıştım eve yürüme geldim ev işi harici pek hareketli değilim diye. Yarım saat yürümüşümdür yoruldum eve geldim tekrar iş yaptım bugün rahatsızım biraz belim ağrıyor oturamıyorum rahat edemiyorum karnım ağrıyor ve bebek aşağı baskı yapıyor gibi hissediyorum siz de böyle bir şey yaşamış mıydınız? Ne yapmalıyım bir şey olur mu