Sol taraf tamamen iyileşti ama sağ tarafta et ezigi gibi ağrı ve sertlik var sanki iç kısımda taş var gibi.
Yapıştırma işlemi yapıldı dikişlere bugün 12. Gün sebebi nedir acaba. Doktora gideceğim ama eş şehir dışında şu an ancak o gelince gidebilirim 😐