Ben de uzunz amandır içiyodum ve evlilik nediniyle başka bi sehre geldim hiç cevrem yok sürekli evdeyim daha sık içiyodum sonra bebeği öğrendiğim saatten itibaren bidahafa içmedim balkonu kitledm çıkmadım bile eşim içiyo evet canm istiyodu ilk zamanlar ama direniyodum smdide zaten midem bulanıyo doğumca başlarmıyım tekrar onu bile sanmıyorum bebek olmasa bırakamazdım ama 🤣