Hanımlar 37 haftalığım bebeğim 3200 doktorumuz iri bir bebek olacak çatın çok dar değil ama genişte değil dedi ve aralık 8e gün verdi doğumun başlamazsa gelirsin alırız dedi ve ben sezeryan olmak istemiyorum. Doktor hiç suni sancı veririz gibi bir şey söylemedi farklı alternatif sunmadı direk sezeryana almak istedi. Bu arada annemin bana hamileyken gittiği doktora gidiyorum ve anneme de şu güne kadar bebek gelmezse gel demiş ve benim günüm geçmiş annem başka doktora gittiği için şuan hayattayım. Sizce farklı bir doktora muayene olmalı mıyım? Doğumum başlasın diye yürüyüş yapıyorum ama hiç belirti yok ne yapacağımı bilmiyorum ilk hamileliğim. (Doktor özelde)